A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волосянківський заклад загальної середньої освіти І-ІI cтупенів Славської селищної ради Сколівського району Львівської області

Підручники 1 клас

Дата: 08.01.2024 14:55
Кількість переглядів: 6

                                                   Протокол № 3

засідання педагогічної ради

Волосянківського ЗЗСО І – ІІ ступенів

від 21 грудня 2023 року

Присутні: 22 члени

           Відсутні: 3

Порядок денний

  1. Про підсумки навчально-виховної роботи за І семестр 2023-2024 н.р.
  2. Про затвердження проходження курсів педагогічних працівників для підвищення квіліфікації на освітніх платформах: «Всеосвіта», «Прометеус», «Едера», ДДПУ ім. Івана Франка та ЛОІППО.
  3. Про проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти.
  4. Адаптаційно-ігровий цикл навчання: урахування вікових особливостей учнів шестирічного віку в контексті впровадження (НУШ).
  5. Про результати вибору підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти.

 

  1. Слухали:

В.о.директора закладу освіти Цап Б.В.., яка сказала, що з метою якісного оцінювання навчальних досягнень учнів та для забезпечення оптимальної організації виконання обов'язкових письмових робіт адміністрацією школи складено на І семестр графік їх проведення.

На підставі результатів опанування учнями матеріалу тем впродовж їх вивчення з урахуванням поточних оцінок, різних видів навчальних, контрольних письмових робіт та навчальної активності школярів учителями-предметниками виставлені тематичні оцінки, а на їх основі виставлено оцінки за І семестр. Врахована динаміка особистих навчальних досягнень учнів з предметів впродовж семестру, важливість тем, тривалість їх вивчення, складність змісту, тощо. При цьому проведення окремих тематичних атестацій при здійсненні відповідного оцінювання не проводилося.

Згідно  з  річним  планом  роботи  закладу освіти, з метою  вивчення знань, умінь і навичок учнів та стану викладання предметів, в кінці І семестру 2023/2024 н.р. адміністрацією школи було проведено аналіз навчальних досягнень учнів  5-9-х класів.

У закладі освіти навчається 174 учні. Учні 1-4 класів не оцінюються за рішенням педагогічної ради.

Аналіз якості рівня навчальних досягнень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа. Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.

Ухвалили:

1. Вважати якість навчальної роботи закладу освіти за підсумками І семестру 2023/2024н.р. задовільною.

2. Заступниці закладу освіти Цап Б.В.:

2.1. Проаналізувати результати навчальної роботи учнів за І семестр 2023/2024 н.р. у розрізі навчальних предметів, підсумки обговорити на нараді при директору, засіданнях шкільних методичних об'єднань.

Січень 2024 року

2.2.  Тримати на контролі:

 -        дотримання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-9  класів загальноосвітніх навчальних закладів;

- оцінювання результатів навчальних досягнень учнів на позитивному принципі з урахуванням рівня їх досягнень.     

Протягом ІІ семестру 2023/2024 н.р.

 

2.3.   Активізувати індивідуальну консультаційну роботу зі старшокласниками, спрямовану на поглиблення знань з базових дисциплін.

Протягом ІІ семестру 2023/2024н.р.

3. Класним керівникам 5-9 класів:

3.1. Довести до відома батьківської громадськості підсумки навчальних досягнень учнів за І семестр 2023/2024н.р.

 

Січень 2024 року

3.2. Скласти рейтинг учнів класу за підсумками навчальних досягнень учнів у І семестрі 2023/2024 н.р., а також аналіз у порівнянні з минулим навчальним роком та довести до відома батьків на класних зборах.

Січень 2024 року

3.3. Посилити контроль за учнями, які потребують особливої уваги, своєчасно пере­віряти щоденники й повідомляти батьків про ус­піхи у навчанні  їх дітей.

                                                                       Протягом ІІ семестру 2023/2024 н.р.

4. Учителям-предметникам:

4.1. Вико­ристовувати інноваційні форми контролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу.

Протягом ІІ семестру 2023/2024н.р.

4.2. Залучати учнів до активної діяльності під час формування нових знань.

Протягом ІІ семестру 2023/2024 н.р.

4.3.Під час організації навчально-виховного процесу вчителям на кожному уроці слід особливу увагу приділяти завданням на формування в учнів умінь аналізувати, порівнювати та узагальнювати навчальний матеріал на всіх етапах уроку.

 

  1. Слухали:

 

Цап Б.В. т.в.о.директора закладу освіти, яка запропонувала педагогічним працівникам для підвищення кваліфікації такі освітні платформи: «Всеосвіта», «Прометеус», «Едера», ДДПУ ім. Івана Франка та ЛОІППО.

 

 

Ухвалили:

 

Затвердити проходження курсів педагогічних працівників для підвищення кваліфікації на освітніх платформах: «Всеосвіта», «Прометеус», «Едера», ДДПУ ім. Івана Франка та ЛОІППО.

 

  1. Слухали:

Цап Б.В., т.в.о.директора ЗЗСО, яка зачитала список педагогічних працівників про проходження курсів підвищення кваліфікації вчителів закладу освіти на 2024 рік

№ п/п

Прізвище, ім’я по батькові вчителя

Місце проходження курсів

 
 

1

Вепрів Микола Андрійович

                ЛОІППО

 

2

Цап Богдана Василівна

                 ЛОІППО

 

3

Тухлян Олеся Андріївна

                 ЛОІППО

 

4

Палій Ольга Іванівна

                 ЛОІППО

 

5

Гаврик Леся Федорівна

                 ЛОІППО

 

6

Луцик Марія Петрівна 

                 ЛОІППО

 

7

Гриців Марія Володимирівна

ЛОІППО, Прометеус

 

8

Євтух Оксана Василівна

                ЛОІППО

 

9

Кудрич Ірина Михайлівна

                Прометеус, ЛОІППО

 

10

Котів Галина Федорівна

                 ЛОІППО

 

11

Фурів Оксана Федорівна

                Прометеус, ДДПУ

 

12

Фелів Галина Федорівна

                Прометеус

 

13

Саноцька Ганна Ярославівна

                Прометеус

 

14

Рабцевич Валентина Миколаївна

                 Прометеус

 

15

Корпанець Оксана Ярославвна

                 Прометеус

 

16

Павлюк Галина Василівна

ДДПУ ім. Івана Франка

 

17

Гриців Ольга Федорівна

Прометеус

 

18

Мичко Наталія Іванівна

Прометеус

 

19

Маланинець Галина Федорівна

Прометеус

 

20

Гриців Наталія Михайлівна

Прометеус

 

21

Прохніцька Наталія Миколаївна

   ДДПУ ім. Івана Франка

 

22

Бутенко Ірина Володимирівна

                      ЛОІППО

 

23

Мичко Галина Романівна

Прометеус

 

24

Білинець Олександра Василівна

Прометеус

 

25

Фурів Леся Федорівна

ДДПУ ім. Івана Франка

 

       

 

 

Ухвалили:

 

     Затвердити список педагогічних працівників про проходження курсів підвищення кваліфікації    вчителів закладу освіти на 2024 рік.

 

 

  1. Слухали

Цап Б.В., т.в.о.директора закладу освіти про адаптаційно-ігровий цикл навчання: урахування вікових особливостей учнів шестирічного віку в контексті впровадження НУШ (1 клас). Навчання молодших школярів здійснюється відповідно до Концепції НУШ. Особливості фізичного й психічного розвитку молодших школярів слід враховувати педагогам і батькам дітей цього віку, аби навчання у школі по-справжньому сприяло їх успішному входженню в учнівську спільноту.  Період адаптації до систематичного навчання — нового провідного виду діяльності — та соціальної ситуації розвитку за сприятливих умов триває близько двох місяців (усю першу чверть), а іноді — увесь перший рік. У цей період дитині необхідна підтримка дорослих (як учителів, так і батьків): безумовна любов і прийняття, позитивне підкріплення результатів навчальної діяльності, формувальне оцінювання. Для першокласників характерна висока індивідуальна варіативність темпів дозрівання. Саме у віці 6 років у більшості молодших школярів починає розвиватися пізнавальна рефлексія, у дітей формується здатність оцінювати себе, розмірковувати над  причинами невдач. У деяких учнів знижується самооцінка (“я поганий, тому що погано пишу, читаю”). Щоб запобігти цьому, педагог заохочує учнів, створює ситуації успіху, аби жоден з них не зневірився у своїх силах і не втратив бажання вчитися.  Значна частина дітей втрачає мотивацію до навчання ще у перші два шкільні роки. У Концепції НУШ представлено коментар щодо специфіки організації освітнього процесу в школі І ступеня. Так, у початковій школі адаптаційно-ігровий цикл навчання (1–2-й класи) протиставлений основному (3–4-й класи), більш звичному українському вчителю. Мета адаптаційно-ігрового циклу навчання — плавна послідовна адаптація дитини до навчального середовища. Особливості адаптаційно-ігрового циклу початкової школи: y навчальні завдання і час на їх виконання слід визначати з урахуванням індивідуальних особливостей школярів; y навчання у класі та за його межами з огляду на провідний вид діяльності дитини 6 років організовано через ігрові методи, обсяг домашніх завдань обмежено; y оцінювання є описовим і формувальним, традиційні оцінки відсутні; вчитель сприяє формуванню адекватної позитивної самооцінки учня, підтриманню в кожній дитині впевненості й мотивації до пізнання. Отже, навчальну діяльність у 1–2-х класах слід організовувати переважно у формі гри, а навколишній світ треба вивчати так, як діти його сприймають, — цілісно, а не за галузями знань. Це зумовлено особливостями фізичного, психічного, розумового та соціального розвитку дитини 6 років.

 

Ухвалили:

Вчительці початкових класів Рабцевич Валентині Миколаївні :

-    Освітню траєкторію організовувати, спрямовуючи процес навчання на всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей.

-   Враховувати індивідуальні, вікові особливості та потреби учнів шестирічного віку з метою їх всебічного розвитку.

-     Особливу увагу приділяти розвитку ключових компетентностей, прописаних у Державному стандарті початкової освіти.

 

 

  1. Слухали:

 

Цап Б.В., т.в.о.директора ЗЗСО, яка зачитала наказ МОН України №27.11.2023 №1/18679-23 «Про проведення конкурсного відбору посібників для здобувачів освіти 1 класу закладів загальної середньої освіти і ознайомила вчителів з результатами  вибору підручників для учнів 1 класу.

 

 

 

 

     Ухвалили:

 

Затвердити результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проєктів підручників для 1 класів ЗЗСО.

 

 

 

 

 

Голова педагогічної ради: /                       / Богдана ЦАП

Секретар педагогічної ради: /                         / О.Я. Корпанець

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень